Revision Ltd. - Web Development

Πώς μπορώ να χτίσω ένα website
Αθήνα web Η εταιρεία Υπηρεσίες Λύσεις Προϊόντα Portfolio Πληροφορίες Επικοινωνία Επικοινωνία web Θεσσαλονίκη web
ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Αρχική Σελίδα Επικοινωνία Sitemap Θεσσαλονίκη
20.02.2007
Η Εταιρεία Revision έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στη έκθεση Real Estate Expo
07.12.2006
Η Εταιρεία Revision, σαν χορηγός του Money Show και του συλλόγου κτηματομεσιτών Θεσσαλονίκης, έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στη έκθεση Money Show
04.03.2005
Το νέο site της εταιρείας μας βρίσκεται σε λειτουργία. Μέσα σε αυτό θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για την εταιρεία και τα προϊόντα μας.


Οικονομικές Καταστάσεις

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

28.02.2005
 

Το πρώτο μέρος του οδηγού για το πως μπορείτε να χτίσετε έναν δικτυακό τόπο. Χρήσιμες έννοιες, και οδηγίες για το πως θα πάρετε τις πρώτες κρίσιμες αποφάσεις και θα κάνετε καλύτερα τα πρώτα σας βήματα, έτσι ώστε να γλιτώσετε αργότερα και χρήμα και χρόνο.

Πήρατε την απόφαση να φτιάξετε έναν δικτυακό τόπο, ένα website. Αυτό κατ' αρχήν είναι θετικό: Το Internet είναι γεμάτο από ευκαιρίες και δίνει σε μια επιχείρηση, και ιδιαίτερα την μικρομεσαία, πλήθος δυνατοτήτων. Είναι στο χέρι σας να εκμεταλλευθείτε αυτές τις ευκαιρίες και να καταστήσετε τον δικτυακό τόπο της επιχείρησής σας ένα χρήσιμο, επιχειρηματικό εργαλείο.

Πριν από όλα θα χρειαστείτε σωστό σχεδιασμό. Πρέπει λοιπόν να:
  • Προσδιορίσετε τι θέλετε να καταφέρετε με τον δικτυακό σας τόπο, ποιος είναι ο πρώτος σας στόχος;
  • Τι θα παίρνει ο επισκέπτης του δικτυακού σας τόπου; Ποιο θα είναι το κίνητρο για να επισκεφθεί ξανά το website;
  • Τι θα σας κοστίσει σε χρήμα και χρόνο η ανάπτυξη και η φιλοξενία του δικτυακού σας τόπου;
  • Πως θα ανανεώνετε το περιεχόμενο του δικτυακού σας τόπου;
Γιατί να φτιάξετε ένα website;

Ένα καλό site μπορεί να είναι, εκτός από ένα δικτυακό διαφημιστικό φυλλάδιο της εταιρείας σας, και πολύ περισσότερα πράγματα. Οι δικτυακοί τόποι σας δίνουν μια σειρά από δυνατότητες: Από το να παρουσιάσετε την εταιρεία σας, μέχρι να αποτελέσουν online καταστήματα, από όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να προμηθευθούν τα προϊόντα σας.

Η πρώτη ερώτηση που πρέπει να θέσετε είναι: Γιατί θέλετε να φτιάξετε έναν δικτυακό τόπο. Τι θέλετε να καταφέρετε;

Αν σκέφτεστε "επειδή το κάνουν όλοι", κάνετε λάθος.

Συγκεκριμένα θέλετε οι επισκέπτες του δικτυακού σας τόπου να μπορούν να:
  • Πάρουν πληροφορίες για ένα θέμα;
  • Έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν τα προϊόντα σας;
  • Έχουν τη δυνατότητα να σας προσλάβουν για κάποιες από τις υπηρεσίες που παρέχετε;
  • Επικοινωνούν πιο εύκολα μαζί σας;
Αν οι στόχοι σας δεν είναι ξεκάθαροι από την αρχή, τότε μάλλον ο δικτυακός σας τόπος δεν θα έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Αν πάλι οι στόχοι σας είναι ξεκάθαροι τότε όλα τα υπόλοιπα -σχεδιασμός, ανάπτυξη, ανανέωση- θα είναι πολύ ευκολότερα και η επιτυχία σχεδόν βέβαιη.

Είδη δικτυακών τόπων

Υπάρχουν τρία είδη site: Περιεχομένου (πληροφοριακά), εμπορικά (πωλήσεις), και επικοινωνιακά (αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες). Συνήθως ένας δικτυακός τόπος συνδυάζει και τα τρία στοιχεία (περιεχόμενο, εμπόριο, επικοινωνία). Στην πραγματικότητα, τα περισσότερα εμπορικά site, παρέχουν και πλούσιο περιεχόμενο, αλλά και πληροφορίες με στόχο τόσο να ωθήσουν τον επισκέπτη να αγοράσει τα προϊόντα της επιχείρησης όσο και στη συνέχεια να χρησιμοποιεί τον δικτυακό τόπο ως πηγή υποστήριξης.

Φυσικά, ένας δικτυακός τόπος που στόχο έχει τις πωλήσεις θα είναι αρκετά διαφορετικό από έναν δικτυακό τόπο που παρέχει πληροφορίες. Έτσι, ακόμα και αν θέλετε το site σας να κάνει και τα τρία πράγματα, πρέπει ούτως ή άλλως να βάλετε προτεραιότητες και να αποφασίσετε που θα δώσετε βάση. Ίσως μοιάζει με παζλ, αλλά μόλις έχετε την γενική εικόνα, θα είναι ευκολότερο να βάλετε στη θέση τους τα επιμέρους κομμάτια.

Ένας δικτυακός τόπος μπορεί να είναι εξαιρετικά απλός, να αποτελείται δηλαδή από μερικές σελίδες και απλά γραφικά ή εξαιρετικά περίπλοκος, με λεπτομερειακούς καταλόγους και συστήματα διαχείρισης περιεχομένου. Φυσικά και τα κόστη διαφέρουν: μπορεί από λίγες εκατοντάδες ευρώ να φτάσουν και τις αρκετές χιλιάδες ευρώ.

Ποιοι θα επισκεφθούν τον δικτυακό σας τόπο; Τι θα πάρουν από αυτόν;

Ένα από τα συνηθέστερα λάθη που γίνονται όταν φτιάχνεται ένας δικτυακός τόπος, είναι μια επιχείρηση να εξετάζει τι θα κάνει το site για αυτήν και όχι αν θα είναι χρήσιμο για τον επισκέπτη. Έτσι, φτιάχνετε ένα site που ικανοποιεί εσάς, αλλά κατά πάσα πιθανότητα κανέναν άλλο.

Βασικό: Ένας καλός δικτυακός τόπος πρέπει να ικανοποιεί τον επισκέπτη. Ένα καλός δικτυακός τόπος πρέπει να δίνει το κίνητρο στον χρήστη να τον επισκεφθεί ξανά.

Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του επισκέπτη: "Τι θέλω να μάθω;", "τι μου είναι απαραίτητο να μάθω;", "σε ποιο πρόβλημα θέλω θα βρω λύση;". Οι απαντήσεις που θα δώσετε σε αυτά τα ερωτήματα θα προσδιορίσουν και το κατάλληλο για τον δικτυακό σας τόπο περιεχόμενο.

Σε τι θα μου χρησιμεύσει ο δικτυακός τόπος;

Αν ο στόχος είναι να ενημερώσετε τους επισκέπτες για ένα θέμα, τότε θα χρειαστεί να δημιουργήσετε έναν δικτυακό τόπο περιεχομένου. Η πληροφορία που θα δώσετε θα είναι διαθέσιμη σε όποιον είναι συνδεδεμένος στο Διαδίκτυο, όλες τις ώρες και τις μέρες, σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη. Φυσικά, εκτός από το να φτιάξετε έναν δικτυακό τόπο, σημασία έχει να τον μάθουν και να τον επισκέπτονται όσο το δυνατόν περισσότεροι χρήστες. Με άλλα λόγια το marketing.

Αν πάλι θέλετε να αποκομίσετε κέρδος από τον δικτυακό σας τόσο, υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνει αυτό. Ο συνηθέστερος και πιο άμεσος τρόπος να γίνει αυτό, είναι μέσα από τον δικτυακό σας τόπο να πουλάτε προϊόντα και υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Πολλοί δικτυακοί τόποι το κάνουν αυτό έμμεσα, με το να αποτελούν εργαλεία marketing, δηλαδή προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Θα αναρωτιέστε ίσως: Τι είναι ρεαλιστικό να περιμένω; Φυσικά, όπως κάθε τι άλλο, και ένας δικτυακός τόπος χρειάζεται χρόνο για να πετύχει. Μέσα σε τρεις με έξι μήνες θα πρέπει να αναμένετε να αρχίσει να αυξάνετε ο αριθμός των χρηστών. Μέσα σε αυτό το διάστημα θα πρέπει φυσικά να έχετε κάνει τις κατάλληλες ενέργειες για την προώθηση του δικτυακό τόπου.

Θα είναι λοιπόν ο δικτυακός σας τόπος χρυσωρυχείο; Μάλλον όχι. Θα είναι αντίθετα ένα καλό συμπλήρωμα της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας, ένα χρήσιμο εργαλείο που θα σας βοηθήσει να προωθήσετε και να διευρύνετε την δουλειά σας; Κατά πάσα πιθανότητα ναι.

Πόσο θα μου στοιχίσει:

Καλή ερώτηση γιατί το κόστος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες

Αν αποφασίσετε να φτιάξετε μόνοι σας έναν δικτυακό τόπο, τότε πρέπει να αγοράσετε το κατάλληλο λογισμικό ( κατασκευή site γίνεται και με γνωστά προγράμματα όπως το Front Page της Microsoft, ή ακόμα και με το Word). Εδώ θα πρέπει να συνυπολογίσετε και το κόστος του χρόνου που θα αφιερώσετε στον σχεδιασμό αλλά και για την παραγωγή περιεχομένου.

Φυσικά μην ξεχάσετε να προβλέψετε κάποια έξοδα για το marketing του δικτυακού σας τόπου και την προώθηση του. Τις ενέργειες marketing μπορείτε να τις κάνετε μόνοι σας ή να προσλάβετε κάποιον ειδικό να το κάνει.

Αν όμως δεν έχετε ποτέ πριν στο παρελθόν φτιάξει δικτυακό τόπο, τότε όσο καλό και απλό στην χρήση του είναι το πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε, μάλλον θα πρέπει να αναθέσετε την κατασκευή του δικτυακού σας τόπου σε κάποιον ειδικό.

Η ανάπτυξη του δικτυακού τόπου

Έχετε αποφασίσει να φτιάξετε έναν δικτυακό τόπο για την επιχείρηση σας, καθορίσατε τους στόχους του και προσδιορίσατε τον χρόνο και το ποσό χρημάτων που θα διαθέσετε για την ανάπτυξη του site.

Αυτό που τώρα θα πρέπει να σας απασχολήσει είναι: Ποιος θα σχεδιάσει και θα φτιάξει το site; Το ίδιο σημαντικό είναι να αποφασίσετε ποιος θα συντηρεί και θα ανανεώνει το site. Οι δικτυακοί τόποι δεν είναι κάτι στατικό. Ακόμα και όταν τελειώσει η ανάπτυξη και βρίσκονται πλέον online θα πρέπει να συνεχίσετε να κάνετε βελτιώσεις και φυσικά να ανανεώνετε το περιεχόμενο.

Ο κύκλος του site

Η δημιουργία ενός δικτυακού τόπου δεν είναι κάτι στατικό, το οποίο κάνετε μία φορά και μετά δεν θα το επαναλάβετε ποτέ. Θα πρέπει να αντιληφθείτε τη διαδικασία περισσότερο ως έναν κύκλο με διαφορετικά στάδια:

  • Προσδιορισμός της ταυτότητας του δικτυακού τόπου
  • Σχεδιασμός
  • Ανάπτυξη
  • "Ανέβασμα" στο Διαδίκτυο και προώθηση
  • Αξιολόγηση
  • Βελτίωση, επανασχεδιασμός, διορθώσεις
  • Νέα διαδικασία προώθησης
  • Επαναξιολόγηση
Οι δικτυακοί τόποι δεν μοιάζουν με τις παραδοσιακές εκδόσεις. Θα πρέπει να τους αντιληφθείτε περισσότερο ως ειδικούς χώρους. Δεν είναι στατικοί - οι πετυχημένοι δικτυακοί τόποι αλλάζουν και ανανεώνονται συνεχώς - και οι επιχειρήσεις που τους αναπτύσσουν συμβουλεύονται συνεχώς για τα επόμενα βήματά τους τα στατιστικά του site (πόσοι επισκέπτες επισκέφθηκαν ποιες σελίδες και για πόση ώρα παρέμειναν εκεί).

Ένα παράδειγμα: Αν ένας επισκέπτης έρχεται στα γραφεία της επιχείρησης σας, δεν έβρισκε την είσοδο και τον χώρο υποδοχής και έφευγε, προφανώς θα έπρεπε να αλλάξετε την διαρρύθμιση των γραφείων. Το ίδιο ισχύει και με την δομή και την πλοήγηση σε έναν δικτυακό τόπο.

Έτσι, είναι σημαντικό να θεωρείτε έναν δικτυακό τόπο ως μια διαρκή διαδικασία παρά σας μια μεμονωμένη ενέργεια.

Μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας το site; Πως μπορείτε να βρείτε επαγγελματική βοήθεια;

Καθώς τα πακέτα λογισμικού προσφέρουν όλο και περισσότερες δυνατότητες μπορεί κάποιος πλέον να φτιάξει μόνος του σχετικά εύκολα όχι μόνο μία ιστοσελίδα αλλά ένα πλήρες site. Αλλά, αν δεν διαθέτετε χρόνο ή την απαραίτητη εμπειρία, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να αναζητήσετε επαγγελματική βοήθεια για την ανάπτυξη του εταιρικού σας δικτυακού τόπου.

Η ανεύρεση web designer δεν είναι δύσκολη καθώς, αντίθετα με τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, οι περισσότεροι δικτυακοί τόποι αναφέρουν τους επαγγελματίες ή τις εταιρείες που ανέλαβαν τον σχεδιασμός τους. Αν βρείτε κάποιο site που σας αρέσει και νομίζετε πως θα ταίριαζε στην επιχείρηση σας, στο κάτω μέρος της σελίδας θα βρείτε τα στοιχεία των web-designers, link στο δικό τους site και από εκεί παραπομπές σε άλλους δικτυακούς τόπους που έχουν σχεδιάσει.

Κάποιες εταιρίες θα σχεδιάσουν τον δικτυακό σας τόπο και θα αφήσουν εσάς να το αναπτύξετε. Άλλες θα αναλάβουν ολόκληρη την εργασία. Φυσικά η τιμή δεν θα είναι η ίδια. Θα πρέπει επίσης να έχετε υπόψη σας πως ένα απλό site περιεχομένου θα κοστίσει πολύ λιγότερο από ένα site όπου θα γίνονται online πωλήσεις.

Marketing

Όταν οι πελάτες δεν βρίσκουν τα προϊόντα ή την εταιρεία σας προφανώς θα πρέπει να τα διαφημίσετε.

Αυτό ισχύει και για τον δικτυακό σας τόπο. Το marketing είναι πραγματικά βασικό. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε μόνοι σας, όπως το να εισάγετε τον δικτυακό σας τόπο σε μηχανές αναζήτησης. Ένας απλός τρόπος προώθησης του δικτυακού σας τόπου είναι να περιλαμβάνεται τη διεύθυνσή στην εταιρική σας αλληλογραφία. Έτσι, όλοι οι πελάτες και συνεργάτες σας θα πληροφορηθούν την ύπαρξη του δικτυακού σας τόπου και αυτοί θα αποτελέσουν το πρώτο κοινό.

Ας ξεκινήσουμε...

Οπότε, αν ξεκινάτε τώρα την ανάπτυξη του δικτυακού σας τόπου, ή αν επαναδιαμορφώνετε αυτό που ήδη διαθέτετε, αφιερώστε αρκετό χρόνο στην αρχή για να πάρετε κάποιες βασικές αποφάσεις. Θα σας γλιτώσει αρκετό χρόνο και χρήμα στη συνέχεια.


Πηγή: go-online.gr (eFUSE.com) (επεξεργασία HOL)


Ενημέρωση στο χώρο σας
Υπολογίστε το site σας
Θεσ/νίκη
Εθ. Αντιστάσεως 68, Καλαμαριά
Τηλ.: 2310 486 405, Fax: 2310 805 189
Αρχική Σελίδα Επικοινωνία Sitemap