Revision Ltd. - Web Development

Πώς μπορώ να χτίσω ένα website;
Αθήνα web Η εταιρεία Υπηρεσίες Λύσεις Προϊόντα Portfolio Πληροφορίες Επικοινωνία Επικοινωνία web Θεσσαλονίκη web
ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Αρχική Σελίδα Επικοινωνία Sitemap Θεσσαλονίκη
20.02.2007
Η Εταιρεία Revision έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στη έκθεση Real Estate Expo
07.12.2006
Η Εταιρεία Revision, σαν χορηγός του Money Show και του συλλόγου κτηματομεσιτών Θεσσαλονίκης, έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στη έκθεση Money Show
04.03.2005
Το νέο site της εταιρείας μας βρίσκεται σε λειτουργία. Μέσα σε αυτό θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για την εταιρεία και τα προϊόντα μας.


Οικονομικές Καταστάσεις

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

28.02.2005
 

Αφού καθορίσατε τους στόχους του δικτυακού σας τόπου, και προδιαγράψατε ποιος θα το χτίσει (και φυσικά πόσο θα κοστίσει), πρέπει τώρα να περάσετε στον σχεδιασμό. Διαβάστε την πρέπει να προσέξετε στην αρχική σελίδα, την πλοήγηση και το περιεχόμενο του δικτυακού σας τόπου.

Πριν ξεκινήσετε να χτίζετε το δικό σας site, θα χρειαστεί να αφιερώσετε χρόνο εξετάζοντας πως έχουν σχεδιαστεί άλλοι δικτυακοί τόποι, που επιτυγχάνουν το στόχο για τον οποίο δημιουργήθηκαν.

Πριν από όλα θα πρέπει να χωρίσετε τον σχεδιασμό ενός site σε τρία μέρη:

  • Οργάνωση
  • Περιεχόμενο
  • Εμφάνιση
Οργάνωση

Η οργάνωση του site σας είναι σημαντική γιατί μπορεί να κάνει ευκολότερο( ή δυσκολότερο) για τους επισκέπτες σας να βρουν αυτό το οποίο ψάχνουν ( ή αυτό το οποίο εσείς θέλετε να δουν).

Η σημασία της αρχικής σελίδας (home page)

Τα περισσότερα sites ξεκινούν με μια αρχική σελίδα (home page). Η αρχική σελίδα θα πρέπει να μοιάζει περισσότερο με τον πίνακα του περιεχομένου ενός περιοδικού παρά με το εξώφυλλο. Οι επισκέπτες πρέπει αμέσως να μάθουν για το site, δηλαδή ποιο είναι το αντικείμενο του και τι τους προσφέρει. Οι αρχικές σελίδες εισάγουν επίσης τους επισκέπτες στην οργάνωση του site- δηλαδή πως αυτό δομείται και τι κατηγορίες και υποκατηγορίες περιλαμβάνει.

Η αρχική σελίδα πάντοτε περιέχει παραπομπές στις κατηγορίες ενός site- και μερικές φορές απευθείας παραπομπές σε άρθρα που θέλετε οι επισκέπτες να δουν.

Μερικά sites χρησιμοποιούν αυτό το οποίο ονομάζεται «splash screen», μία σελίδα εισαγωγής που είναι θα λέγαμε το «εξώφυλλο» του δικτυακού τόπου. Αυτή η σελίδα μπορεί να προσθέσει στιλ στο site και να παίξει το ρόλο εισόδου, επειδή, όμως, παρουσιάζει λιγότερες πληροφορίες από μια αρχική σελίδα ( home page), κάποιοι χρήστες τη βρίσκουν περιττή. Συχνά επίσης καθυστερεί την είσοδο του χρήστη στο site.

Μικρές σελίδες: Υπάρχουν δύο σχολές σκέψης για τις αρχικές σελίδες (home pages). Η μία λέει ότι δεν θα πρέπει να εκτείνονται πολύ σε μήκος και ότι ολόκληρη η σελίδα θα πρέπει να είναι ορατή σε μία μόνο οθόνη. Το πλεονέκτημα μιας μικρής αρχικής σελίδας είναι ότι οι επισκέπτες δε χρειάζεται να κατεβάζουν τη σελίδα, και μπορούν να δουν οτιδήποτε υπάρχει αμέσως.

Το μειονέκτημα είναι ότι μια μικρή αρχική σελίδα δεν μπορεί να παρουσιάσει πολλές πληροφορίες, επομένως οι επισκέπτες αναγκάζονται συχνά να κάνουν click σε κάτι μόνο και μόνο για να πάρουν περισσότερες πληροφορίες. Μερικές φορές όταν παρουσιάζετε πολύ λίγες πληροφορίες ρισκάρετε να μην καταλάβουν οι επισκέπτες τον σκοπό του site σας ή να μην δουν κάτι ενδιαφέρον για το οποίο μπορεί να είχαν κάνει click εάν παρουσιάζατε περισσότερες πληροφορίες.

Μεγάλες σελίδες: Η άλλη σχολή σκέψης, είναι ότι όσες περισσότερες πληροφορίες παρέχετε, τόσο το καλύτερο. Αυτή η σχολή υποστηρίζει ότι οι επισκέπτες κατεβάζουν τη σελίδα, και ότι όσο περισσότερες πληροφορίες τους δίνεις, τόσο το καλύτερο. Εάν ενδιαφέρονται, θα κατεβάσουν τη σελίδα. Εάν όχι, δεν έχει σημασία πόσο μικρή είναι η αρχική σελίδα σας. Εξακολουθεί να είναι μια καλή ιδέα να βάζετε τα πιο σημαντικά θέματά σας στο πάνω μέρος της σελίδας, ώστε να μην παραβλέπονται. Βέβαια έχετε υπόψη σας ότι όσο περισσότερο φορτωμένη και μεγάλη είναι μια σελίδα, τόσο περισσότερο χρόνο χρειάζεται για να κατέβει.

Κατηγορίες

Οποιοδήποτε site που έχει περιεχόμενο περισσότερο από κάποιες σελίδες χρειάζεται να οργανωθεί σε κατηγορίες. Μπορείτε να τις θεωρήσετε κάτι παρόμοιο με τα κεφάλαια βιβλίου, ή ακόμα σαν φακέλους. Ο σκοπός τους είναι να οργανώσουν άρθρα μέσα σε λογικές ενότητες.

Οι κατηγορίες και οι τίτλοι τους είναι πολύ σημαντικοί γιατί λένε στους επισκέπτες σας τι είδους πληροφορίες πρόκειται να τους δώσετε. Για παράδειγμα, εάν το site σας αφορά την κηπουρική, μπορείτε να έχετε κατηγορίες για τα λουλούδια, τα δέντρα και τα λαχανικά. Ή μπορείτε να έχετε κατηγορίες για το σχεδιασμό ενός κήπου, το φύτεμα ενός κήπου, και τη διατήρηση ενός κήπου. Όλες αυτές οι κατηγορίες έχουν να κάνουν με την κηπουρική, όμως, οι δύο ομάδες των κατηγοριών παρουσιάζουν στους επισκέπτες διαφορετικές προσδοκίες για αυτό το οποίο πρόκειται να τους πείτε και αυτό το οποίο πρόκειται να βρουν.

Η απόφαση για τι κατηγορίες χρειάζεστε για το site σας είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που χρειάζεται να κάνετε- και φυσικά αυτή η διαδικασία έχει να κάνει με τους λόγους δημιουργίας του δικτυακού τόπου, που ήδη έχετε προσδιορίσει, καθώς και τι θέλετε να παρέχει το site σας στους επισκέπτες.

Πλοήγηση

Η πλοήγηση είναι ίσως ένα από τα σημαντικότερα, αν όχι το σημαντικότερο στοιχείο ενός δικτυακού τόπου. Οι επισκέπτες σας πρέπει να γνωρίζουν πως να φτάσουν στις πληροφορίες τις οποίες ψάχνουν- και πως να φτάσουν από το ένα μέρος του site σας σε άλλο.

Η αρχική σας σελίδα πρέπει να παραπέμπει σε όλες τις άλλες κατηγορίες ( και ίσως αμέσως σε κάποια στοιχειώδη άρθρα), και κάθε σελίδα του site σας θα πρέπει να έχει «κουμπιά» πλοήγησης τα οποία επιτρέπουν στον επισκέπτη να φτάσει στην αρχική σελίδα (home page), ή σ’ οποιαδήποτε βασική κεντρική σελίδα.

Το λεγόμενο και «μενού» δηλαδή η μπάρα πλοήγησης, πρέπει να είναι ορατό σε όλες τις σελίδες ούτως ώστε οι επισκέπτες σας να μην καταναλώνουν χρόνο για να πάνε από μία κατηγορία στην άλλη.

Περιεχόμενο

Η δημιουργία ενός επιτυχημένου περιεχομένου ( που είναι το κείμενο, τα γραφικά και άλλες πληροφορίες) για το site σας απαιτεί να έχετε ήδη προσδιορίσει τους στόχους του δικτυακού σας τόπου, αλλά και την οργάνωσή του.

Η οργάνωση μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκαθαρίσετε τον στόχο σας και να δημιουργήσετε το κατάλληλο περιεχόμενο τόσο για την επίτευξη των στόχων του δικτυακού τόπου όσο και για να ικανοποιεί τους επισκέπτες του site.

Bασικές οδηγίες: Οι επισκέπτες θα πρέπει να γνωρίζουν που βρίσκονται όλη την ώρα της παραμονής τους στον δικτυακό τόπο- το όνομα του site, το όνομα της εταιρείας σας κτλ. Διαφορετικά δε θα μπορέσουν να θυμηθούν που βρήκαν τις πληροφορίες, όσο χρήσιμες και αν είναι αυτές.

Συμπεριλάβετε έναν εύκολο τρόπο με τον οποίον μπορούν οι επισκέπτες σας να επικοινωνούν μαζί σας. Η επικοινωνία είναι ένα ζωτικό κομμάτι της εμπειρίας στο Internet γι αυτό συμπεριλάβετε παραπομπές οι οποίες επιτρέπουν στους επισκέπτες να σας στείλουν εύκολα e-mail – και φυσικά μην ξεχάσετε την διεύθυνσή σας και / ή το νούμερο τηλεφώνου. Να μην ξεχάστε να συμπεριλάβετε τις πληροφορίες επικοινωνίας, τηλέφωνο, fax, και διεύθυνση σε κάθε ιστοσελίδα. Με αυτόν τον τρόπο εάν κάποιος σώσει ή εκτυπώσει μια σελίδα, θα έχουν ακόμη αυτήν την σημαντική πληροφορία.

Άρθρα

Από τη στιγμή που έχετε τη δομή του δικτυακού τόπου στη σωστή θέση, μπορείτε να ξεκινήσετε την τοποθέτηση των άρθρων στις διαφορετικές ενότητες.

Το γράψιμο για το Internet έχει κάποιες διαφορετικές απαιτήσεις από το γράψιμο στο χαρτί.

Θυμηθείτε, δεν έχετε τους φυσιολογικούς περιορισμούς του κόστους εκτύπωσης-επομένως το περιεχόμενό σας δεν χρειάζεται να είναι συμπυκνωμένο. Μάλιστα, οι αναγνώστες του Internet θέλουν λεπτομέρειες. Καλό είναι να προσφέρονται συμπυκνωμένες γενικές πληροφορίες με παραπομπές για πιο ολοκληρωμένες πληροφορίες- με αυτόν τον τρόπο οι αναγνώστες δεν αναλώνουν τους χρόνους τους διαβάζοντας λεπτομέρειες- όμως οι λεπτομέρειες θα πρέπει πάντα να είναι προσβάσιμες. Αυτό όχι μόνο θα βοηθήσει τους επισκέπτες σας, αλλά θα βοηθήσει και εσάς- γιατί θα ξοδέψετε λιγότερο χρόνο να απαντάτε ερωτήσεις πχ σε πελάτες που μπορούσαν να μη σας ρωτήσουν εάν είχατε την πληροφορία στο site σας.

Μην είστε φειδωλοί ούτε στο περιεχόμενο. Εάν έχετε μια δημοσίευση, τοποθετήστε τα τελευταία τεύχη πάνω, ακόμα και πράγματα από το τελευταίο τεύχος σαν teaser. Με το να δίνετε πολλές πληροφορίες κάνετε τους χρήστες να θέλουν να επισκεφθούν και πάλι τον δικτυακό σας τόπο. Οι εκδότες έχουν διαπιστώσει ήδη ότι με τη δημοσίευση ολόκληρων βιβλίων on-line αυξήθηκαν οι πωλήσεις βιβλίων!

Το δίκτυο (Internet) είναι βασισμένο στην ιδέα της παραπομπής – από σελίδα σε σελίδα και από site σε site. Οι παραπομπές στο site σας, σας βοηθούν να «σπάτε» την πληροφορία σε λογικά κομμάτια, και βοηθούν τον αναγνώστη να πάει σε συναφείς πληροφορίες γρήγορα και εύκολα.

Κάποιοι άνθρωποι διστάζουν να συμπεριλάβουν παραπομπές σε άλλα sites γιατί δεν θέλουν να φύγουν οι επισκέπτες. Μπορείτε όμως να στήσετε τις παραπομπές έτσι, ώστε να ανοίξουν ένα νέο browser window, αφήνοντας το site σας ανοιχτό.

Για να το κάνετε αυτό, προσθέστε target=_blank στο τέλος της παραπομπής σας.

Εμφάνιση

Το τελευταίο κομμάτι του κάθε site, είναι συχνά το πρώτο πράγμα που προσέχουν οι επισκέπτες – πολύ απλά πως «δείχνει» το site. Ο σχεδιασμός της αρχικής σας σελίδας είναι σημαντικός γιατί δείχνει τον τόνο του site σας, είναι η πρώτη σας εντύπωση. Ο σχεδιασμός του site θα πρέπει επίσης να ανακλά την ταυτότητά σας.

Ο εικαστικός σχεδιασμός ενός δικτυακού τόπου δίνει την πρώτη, και συχνά κυριότερη αντίληψη στον επισκέπτη. Είναι επίσημο ή πρόχειρο; Ομαδικό ή ατομικό; Μοντέρνο ή παραδοσιακό; Σοβαρό ή φιλικό; Ζεστό ή ψυχρό; Αυτά τα συναισθήματα μπορούν να παρουσιαστούν αμέσως μόνο με το σχεδιασμό ενός site.

Ακόμη είναι σημαντικό η εμφάνιση του site σας να είναι συνεπής μέχρι τέλους. Τα backgrounds, τα χρώματα, τα κουμπιά πλοήγησης όλα χρειάζονται να παρουσιαστούν στον επισκέπτη σας με μια μοναδική εμφάνιση- αυτό βοηθά να χτιστεί ένα «brand» ώστε το site σας είναι αναγνωρίσιμο. Από τη στιγμή που είναι τόσο εύκολο να πάει κανείς οπουδήποτε στον κόσμο απ’ το Internet, θέλετε ο επισκέπτης σας να γνωρίζει πού βρίσκεται.

Συνεχίστε την έρευνα

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να κάνετε το site σας ακόμα καλύτερο, είναι να συνεχίσετε να ψάχνετε σ’ όλο το Internet και να μαθαίνετε απ’ ό,τι βλέπετε. Αυτό δεν σημαίνει να αντιγράφετε, αλλά αντιθέτως, να μαθαίνετε από αυτά που έχουν κάνει άλλοι και να καταλαβαίνετε τι δουλεύει και τι όχι. Τότε δε θα κάνετε τα λάθη τους – και τα μαθήματα από τις επιτυχίες τους μπορούν να γίνουν δικά σας.


Πηγή: go-online.gr (eFUSE.com) (επεξεργασία HOL)

Ενημέρωση στο χώρο σας
Υπολογίστε το site σας
Θεσ/νίκη
Εθ. Αντιστάσεως 68, Καλαμαριά
Τηλ.: 2310 486 405, Fax: 2310 805 189
Αρχική Σελίδα Επικοινωνία Sitemap