Revision Ltd. - Web Development

Πώς μπορώ να χτίσω ένα web-site;
Αθήνα web Η εταιρεία Υπηρεσίες Λύσεις Προϊόντα Portfolio Πληροφορίες Επικοινωνία Επικοινωνία web Θεσσαλονίκη web
ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Αρχική Σελίδα Επικοινωνία Sitemap Θεσσαλονίκη
20.02.2007
Η Εταιρεία Revision έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στη έκθεση Real Estate Expo
07.12.2006
Η Εταιρεία Revision, σαν χορηγός του Money Show και του συλλόγου κτηματομεσιτών Θεσσαλονίκης, έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στη έκθεση Money Show
04.03.2005
Το νέο site της εταιρείας μας βρίσκεται σε λειτουργία. Μέσα σε αυτό θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για την εταιρεία και τα προϊόντα μας.


Οικονομικές Καταστάσεις

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

28.02.2005
 

Όπως όλα τα μέσα έτσι και το Internet έχει τους δικούς του κανόνες γραφής και παραγωγής περιεχομένου. Διαβάστε εδώ απλές οδηγίες για το πως το περιεχόμενο και τα κείμενα του δικτυακού σας τόπου μπορούν να γίνουν ελκυστικότερα για τον χρήστη.

To Περιεχόμενο

Το Διαδίκτυο, όπως όλα τα μέσα έχει τους δικούς του κανόνες γραφής και παρουσίασης της πληροφορίας. Το περιεχόμενο αποτελεί πάντοτε πρόβλημα για τους δικτυακούς τόπους καθώς αντιμετωπίζουν του Internet ως ένα ακόμα παραδοσιακό μέσο επικοινωνίας. Παρακάτω παραθέτουμε κάποιους βασικούς κανόνες παραγωγής περιεχομένου.

Το να γράφετε για το Διαδίκτυο δεν διαφέρει τόσο από το να γράφετε για ένα έντυπο μέσο. Πρέπει όμως να θυμάστε ότι από τη στιγμή που είναι πιο δύσκολο να διαβάζετε από την οθόνη, πρέπει να κάνετε πάντοτε την ανάγνωση πιο εύκολη για τους επισκέπτες του δικτυακού σας τόπου.

Περιεχόμενο και Ύφος

  • Δώστε χρήσιμες πληροφορίες. Οι περισσότεροι επισκέπτες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να βρουν πραγματικά χρήσιμες για αυτούς πληροφορίες. Σιγουρευτείτε ότι οι αναγνώστες σας θα βρουν τις πληροφορίες σας χρήσιμες. Αυτό σημαίνει να είναι χρήσιμες γι’ αυτούς και όχι μόνο χρήσιμες για εσάς.
  • Όσο πιο εξειδικευμένες, τόσο πιο χρήσιμες. Η γενική πληροφόρηση είναι καλή, και μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμη. Όταν όμως στόχος σας είναι οι πωλήσεις δώστε στους επισκέπτες όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται.
  • Σιγουρευτείτε ότι οι επισκέπτες γνωρίζουν τι θα κάνει το site σας (και κάθε σελίδα) γι’ αυτούς. Μπορεί να φαίνεται προφανές, μπορείτε όμως να επισκεφτείτε εκατοντάδες σελίδες και να χρειάζεται να ψάξετε για τον σκοπό της καθεμίας. Εάν ο επισκέπτης δεν το καταλάβει αμέσως, οι πιθανότητες είναι να φύγει από τον δικτυακό τόπο. Είναι καλύτερα να το κάνετε στο πάνω μέρος της σελίδας, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να δουν τι θα πάρουν από τη σελίδα χωρίς να την κατεβάσουν.
  • Γράψτε απλά. Είναι χρήσιμο ο τόνος και το ύφος γραψίματος να είναι πιο απλός, λιγότερο επίσημος. Αυτό κάνει το περιεχόμενο όχι μόνο πιο φιλικό για τον επισκέπτη, αλλά και ευκολότερο στο διάβασμα.
Διαμόρφωση του κειμένου

  • Πάντα να ξεκινάτε με την επικεφαλίδα-όλοι τις διαβάζουν. Σημειώστε το πιο σημαντικό σας σημείο σε μία ή δύο σειρές επικεφαλίδα.
  • Δώστε μια γενική εικόνα. Στο Διαδίκτυο δεν λειτουργούν τα μεγάλα κείμενα. Κάντε περιλήψεις για τα πιο σημαντικά τους σημεία. Με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες μπορούν να δουν το άρθρο με μια ματιά, ή μπορούν να πάνε σε οποιαδήποτε σημαντικό σημεία.
  • Μην χρησιμοποιείτε τα σκούρα γράμματα. Είναι προτιμότερο να τα χρησιμοποιείτε σποραδικά, όπως σε τίτλους στην αρχή της παραγράφου. Τα σκούρα γράμματα όταν είναι σποραδικά μέσα στο κείμενο μπορούν να προκαλέσουν σύγχυση.
  • Χρησιμοποιείτε πλάγια γράμματα για μεγαλύτερη έμφαση. Τα πλάγια γράμματα μπορούν να βοηθήσουν τον αναγνώστη σας να καταλάβει το ίδιο σημείο έμφασης που επιδιώκατε να τονίσετε. Τα πλάγια γράμματα μπορούν να βοηθήσουν το κείμενό σας να ακουστεί πιο φιλικό. Για παράδειγμα, όταν διαβάζετε την προηγούμενη πρόταση, τονίζετε την λέξη «ακουστεί»γιατί ήταν γραμμένη με πλάγια γράμματα. Από τη στιγμή που τα πλάγια γράμματα μπορεί να χρησιμοποιηθούν πολύ, βοηθούν να σιγουρευτείτε ότι οι άνθρωποι διαβάζουν τα διάφορα πράγματα με τον τρόπο που επιδιώκετε (ή με τον τρόπο που εσείς επιδιώκετε)
Εδώ υπάρχουν οι ίδιες λέξεις, τα πλάγια γράμματα όμως τους δίνουν διαφορετικές σημασίες :

  • Εγώ είπα ότι αυτό μου αρέσει.
  • Είπα ότι αυτό μου αρέσει.
  • Είπα ότι αυτό μου αρέσει.
  • Είπα ότι αυτό μου αρέσει.
  • Είπα ότι αυτό μου αρέσει.

  • Οι άνθρωποι διαβάζουν τα κείμενα με σημεία. Γράψτε τα πιο σημαντικά σημεία στις λίστες.
  • Επαναλάβατε τις πιο σημαντικές σας φράσεις, αυτές που θέλετε να θυμούνται οι επισκέπτες σας.

Πηγή: go-online.gr (eFUSE.com) (επεξεργασία HOL)


Ενημέρωση στο χώρο σας
Υπολογίστε το site σας
Θεσ/νίκη
Εθ. Αντιστάσεως 68, Καλαμαριά
Τηλ.: 2310 486 405, Fax: 2310 805 189
Αρχική Σελίδα Επικοινωνία Sitemap